Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Úvod » Novinky

Středa 03.02.2021

Měříte na FAST.com? Tak neměřte a věřte...

Provedli jsme pro Vás měření na 1G lince, stejný počítač, systém Linux Ubuntu, po sobě ve stejný čas. Rozdíl je velký. Věřte nebo ne, ale podívejte se...

Měřiče Vaší rychlosti internetu jsou velice rozdílný, faktorů, co může měření ovlivnit je opravdu mnoho, výkon samotného počítače, počítač ani jiné zařízení ve Vaší síti nesmí stahovat i například aktualizace Microsoft Windows, Vašeho antiviru, cloudu One-Drive a dalších (což si ani nevšimnete). Dále záleží i na použitém systému (Microsoft Windows, Linux), na použitém prohlížeči, v každém může být měření jiné, v kolika vláknech měření probíhá, některý měřič použije jedno vlákno, jiný 5, 10, 20 nebo střídá logiku, či dokonce měří na více serverů najednou. Závislost je i na použitém protokolu. Protokol HTTP je výrazně rychlejší oproti šifrovanému HTTPS. Dnes se ale již bez HTTPS neobejdeme a začíná to být běžným standardem.

Měření provádějte následně

  • na počítači připojeném přímo datovým kabelem k Vašemu routeru nebo naší síti
  • zajistětě, aby ostatní zařízení ve Vaší domácnosti do internetu nic neprováděli, nejlépe je vypněte
  • na počítači na kterém měříte zkontrolujte, zda Vám aktuálně nic z tohoto počítače nejede do internetu

(pokud máte Microsoft Windows stiskněte Ctrl + Shift + Esc, spustí se Vám správce úloh, klikněte na záložku "Výkon" a klikněte na Ethernet, zde vidíte, zda Vám počítač aktuáně něco stahuje či odesílá do internetu)

Po různých testech Vám úpřímně doporučujeme zkombinovat měření na www.rychlost.cz a www.speedtest.net nebo test.giganet.cz (Speedtest.net bez reklam).

Tým GIGANET.cz

Klikni na obrázek a případně si ho i zvětši dvěma prsty, pokud koukáš na mobilu ;-)

MIMOŘÁDNÁ SITUACE - COVID

Prioritou je pro nás dodávka služeb pro stávající zákazníky, z tohoto důvodu budeme řešit především provoz a údržbu naší páteřní sítě a přípojek stávajících klientů.

Do odvolání neprovádíme instalaci nových bezdrátovývch přípojek.

xDSL, kabelové a optické přípojky provádíme bez omezení.

Servis klientských sítí budeme řešit pouze ve výjimečných případech a bude prováděn v maximální míře bezkontaktním způsobem, především po telefonu, emailem nebo přes program Team Viewer.

V případě výpadku doporučujeme nezasahovat svépomocí nijak do instalovaných zařízení (routery, antény atd.), zařízení pouze odpojte na cca 30 sekund od elektřiny, a pokud výpadek po opětovném připojení bude přetrvávat, tak nás kontaktujte telefonicky nebo emailem. Předejdeme takto zbytečným výjezdům a osobním kontaktům.

Pokud již čekáte návštěvu našeho technika u sebe doma, mějte nasazený respirátor a dodržujte od technika minimální vzdálenost 2 metry.

Při nedodržení této podmínky může technik návštěvu, servis nebo instalaci odmítnout.

Děkujeme za pochopení a přejeme hlavně zdraví

Pracujeme I V NOCI aby vy jste mohli pracovat přes den!
Do CETINu frčíme 10Gopravdu ;-)