Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Úvod » Technická podpora

Technická podpora pro zákazníky

Měřiče Vaší rychlosti internetu jsou velice rozdílný, faktorů, co může měření ovlivnit je opravdu mnoho, výkon samotného počítače, počítač ani jiné zařízení ve Vaší síti nesmí stahovat i například aktualizace Microsoft Windows, Vašeho antiviru, cloudu One-Drive a dalších (což si ani nevšimnete). Dále záleží i na použitém systému (Microsoft Windows, Linux), na použitém prohlížeči, v každém může být měření jiné, v kolika vláknech měření probíhá, některý měřič použije jedno vlákno, jiný 5, 10, 20 nebo střídá logiku, či dokonce měří na více serverů najednou. Závislost je i na použitém protokolu. Protokol HTTP je výrazně rychlejší oproti šifrovanému HTTPS. Dnes se ale již bez HTTPS neobejdeme a začíná to být běžným standardem.

Měření provádějte následně

✅ na počítači připojeném přímo datovým kabelem k Vašemu routeru nebo naší síti

✅ zajistětě, aby ostatní zařízení ve Vaší domácnosti do internetu nic neprováděli, nejlépe je vypněte

✅ na počítači na kterém měříte zkontrolujte, zda Vám aktuálně nic z tohoto počítače nejede do internetu

(pokud máte Microsoft Windows stiskněte Ctrl + Shift + Esc, spustí se Vám správce úloh, klikněte na záložku "Výkon" a klikněte na Ethernet, zde vidíte, zda Vám počítač aktuáně něco stahuje či odesílá do internetu)

Po různých testech Vám úpřímně doporučujeme zkombinovat měření na www.rychlost.cz a www.speedtest.net nebo test.giganet.cz (Speedtest.net bez reklam).

Potřebujete poradit, či pomoci vyřešit technický problém?

Zadejte Vaše telefonní číslo. Naši technici se s Vámi rádi zkontaktují a pomohou s jeho vyřešením. Případně nám zavolejte na číslo technické podpory, které je pro všechny naše zákazníky dostupné nonstop.



24 / 7 / 365 pro firmy, ISP i domácnosti:

+420 800 55 44 55, podpora@giganet.cz

Technická podpora pro stávající zákazníky sítě GIGANET.cz, nikoli pro dotazy ohledně našich služeb.
Před kontaktováním si připravte nebo nám napište Vaše zákaznické číslo, děkujeme.

Pracujeme I V NOCI aby vy jste mohli pracovat přes den!
Do CETINu frčíme 10Gopravdu ;-)